Lördag 19 November 2011

I Lördags åkte Kim och hämtade Ellie på morgonen. Hon hade somnat hos sin farmor när Kim skulle hämta henne så hon fick sova kvar där! :)

Sen åt vi frallor och kollade på SOA (Sons of Anarchy) typ hela dagen. Riktigt bra serie måste jag säga! Kim har kollat hela veckan, men jag hoppade in på säsong 2 och det är jättebra! Ska försöka hinna se säsong 1 också, när jag nu ska ha tid till de.. :) Så det blev en lugn och skön slappardag i soffan! :)

På kvällen var det kalas för min kusin Tim som fyllde 9 år. Det blev en trevlig kväll i Taberg med massa folk och massa mat och massa tårta! :) Kim åkte hem tidigare och jag & Ellie åkte hem runt 22. När hon somnat så fortsatte jag och Kim att kolla på lite SOA och så somnade vi i soffan båda två. Vaknade vid 3-tiden och gick upp och la oss i sovrummet. Minns knappt att vi gjorde det så vi måste vatt ganska trötta! :)


Ellie lämnar paket till Timsing.


Pernilla hade fixat med massa god mat!


Exotisk Planka.


Mmmm..


Nam nam.


Min kusin Timmy & hans tjej Nathalie kom upp från Helsingborg.


Och Kusin Hanna.


Tesan var också med på kalaset.


Pappa, Jossan, Timmy, Nathalie.


Niclas, Niclas bror och tjej, Kim, Niclas föräldrar.


Matdags.


Vi invigde den nya matsalen. Så himlans fint har de gjort det där nu! :)


Ett litet gäng! :)


Födelsedagsbarnet Tim visar sina nya kläder!


Tim & Ellie kollar på kort på datan.


DEt blev budapestbakelse till efterrätt. Riktig mumsigt!


Ellie busar med sin moster Josefine. Hon och Robban var också hemma och hälsade på.


En trött Ellie som ska va i munnen o pilla! :)


Ellie gosar lite med Doris. Aka Boris, eftersom det upptäcktes senare att hon var en han!


Nathalie myser med Timmys hund Sally.


Jossan & Ellie "läser".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback