Kolla in denna sovstilen! :) Idag har vari...

img_5278 (MMS)

Kolla in denna sovstilen! :) Idag har varit en ganska så lugn dag på jobbet. Vi har städat, vart på massage (härlig jobbförmån!), o så har jag haft en begravning. Sen efter jobbet hämtade jag vår bil på nybergs som jag körde dit i morse o så åkte jag ut mot Ekornahult och skulle hämta Ellie. Men jag kom aldrig så långt utan fick punktering på bilen! Stannade på bondstorpsvägen och upptäckte det, men egentligen hade nog däcket punkterats ett tag innan. Fick hjälp av en trevlig kille som stannade och undrade vad som hänt, så jag packade in mig och Ellies stora bilbarnstol i hans bil och så skjutsade han mig sista biten. Mamma kunde ju inte komma och hämta mig eftersom hon inte hade någon bilbarnstol till Ellie. Jävla otur! Det har varit mycket med bilen på senaste! Mamma fick köra hem oss istället o sen vidare till Petra, Sara och Jeanette för vi skulle ha syjunta o så fick Kim åka och fixa däcket. Riktig syjunta denna gången, inte bara syjunta på låtsas! Haha.. Sen har vi sytt o sytt. Mest jag för det var jag som körde symaskinen! Haha.. Men jag sydde två julstrumpor till Jeanette, två till mig som jag ska ge bort och två kuddfodral till Sara. När jag kom hem var Björn och Ida här och kollade på Sons of Anarchy. Och nu har jag krupit ner i sängen och ska sova. Ska åka buss till jobbet imån. Det var skitlängesen jag åkte buss. Det ska bli spännande! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback