Idag sov jag och Ellie ganska länge. Sen g...

img_7906 (MMS)

Idag sov jag och Ellie ganska länge. Sen gick vi upp och tog det lugnt och hon badade medans jag vek lite tvätt. Sen spenderades mestadelen av dagen i Ekornahult. Jag & Julia satte lökar i mammas land medans mamma och Ellie gick en promenad. Sen tvättade jag och städade bilen för det behövdes verkligen! :) Det blev också god middag och så beställde jag och mamma lite fina gardiner och kuddfodral från Jotex. De har rea på massa fina julsaker där nu! Vi satt också och tittade lite på hotell på Hawaii och drömde oss bort. Flyget är bokat och betalt nu och hotellen är nästan klara. Gud så skönt det ska bli att komma iväg! Det är bara 2,5 månad kvar och sen sticker vi!! Wiiieeeeehhooooo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback