Idag efter jobbet har jag haft en göra-vad...

img_3405 (MMS)

Idag efter jobbet har jag haft en göra-vad-du-vill dag! Jag ville shoppa så jag åkte in till stan och satta sprätt på lite pengar! 3 timmar traskade jag runt där inne och först hittade jag INGENTING! Eller jag hittade massa fint, men INGT som passade mig. Tror jag hade en lite dålig dag idag. Ingenting satt som jag ville och jag såg bara massa fel, fel, fel när jag var i provrummet. Jag har mens också, kan va därför humöret inte var på topp! Haha. Men sen gick jag till Jessicas affär (Jessica jobbar på New Yorker) och fick lite experthjälp! :) Innan dess hade jag bara köpt en tröja till Ellie, men där hittade jag massa fint. Köpte en hel kasse full med kläder, ett par örhängen och en jättefin väska! Blev så himla nöjd! Va kvar där ända tills stängning och jag trodde Jessica skojade när hon sa att klockan var fem i sju. Det förklarar varför det var så lite folk.. Hmm. Sen hämtade jag bilen i parkeringshuset och mötte upp Jessica som kom på cykel vid Juneporten. Vi gick och käkade fetmat och sen gick vi på bio och såg den nya Twilightfilmen. Den va så bra och två timmar kändes som 15 minuter. Tiden bara försvann. Guuud vad jag längtar efter sista filmen nu! Tyvärr lär de nog dröja ett tag, typ ett år igen innan den är färdig.. När jag kom hem hittade jag Kim och Ellie sovandes i soffan. Jag var tvungen att ta ett kort på dem för de låg så konstigt. Eller farligt kanske jag ska säga.. O nu ligger jag i sängen och myser med min lilla prinsessa, har ju inte träffat henne knappt sen igår så jag ska pussa lite på henne nu och sen ska vi ligga tätt, tätt och sova. :) Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback