Fredag 18 November 2011

I Fredags hade vi ganska mycket att göra på jobbet med begravningar och igenfyllningar. Jag & Simon jobbade över på lunchen och slutade istället lite tidigare. Det passade mig perfekt för då kunde jag åka hem och duscha och göra mig iordning inför kvällen.

På kvällen var vi på PubQuiz på Folkets Hus i Norrahammar. Det var TSK som anordnade och det var första gången som vi var med. DEt var riktigt trevligt faktiskt. Och ganska mycket folk! Men svåra frågor! Det gick väl såpdär för mitt lag måste jag erkänna! :) Men trevligt hade vi iallafall!! :)

När det var slut fortsatte jag och min kusin Hanna och några till in till stan en sväng. Det blev dans och röj på Harrys! En mycket trevlig och rolig kväll! (och sen!) Fast jag hade inte räknat med nåt annat heller! ::))


Ellie vill inte vara med på kort. Men det gör inget, för det var ändå klänningen jag ville visa! Här är Ellie påväg till sin farmor, där hon spenderade fredagskvällen. Klänningen hon har på sig hade även hennes faster Sara när hon var liten. Så den är alltså över 20 år gammal. Lite roligt! :) Hon var så himla söt i den! :)


Kusin Hanna & Kusin Ulrika på Pubquizen.


Pernilla kom med på ett hörn. Och bakom ser ni ett annat förlorande lag! haha..


Faster Carina & Kusin Sara.


Överklassen hette vårt lag. Vi kanske tog i lite för mycket när vi bestämde lagnamn... :)


Tequila på Harrys.


Baren var välbesökt iallafall.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback