Eftersom Ellie ska vara hos mamma imorgon ...

img_0312 (MMS)

Eftersom Ellie ska vara hos mamma imorgon igen så sover vi i Ekornahult inatt. Gör ju det ibland för att slippa behöva dra upp Ellie så tidigt och åka iväg på morgonen. De dagarna jag lämnar henne hos mamma måste jag åka hemifrån Norrahammar vid 6 för att hinna. Och oftast är jag väldigt stressad, det är inte riktigt bra! Det ska bli skönt att gå hem och vara mammaledig lite till snart igen! Jobbar bara denna veckan också och nästa och sen ska jag vara hemma 2-3 månader. Då säger vi hej och välkommen till sovmorgonar (iallafall ibland), långa promenade med Ellie i vagnen, shopping på stan, kvalitetstid med vänner och så självklart massa underbar tid med min fina älskade underbara lilla prinsessa! Det är det bästa utav allt! Att vi får mer tid tillsammans!! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback