Eftersom Ellie är hos mamma på tisdagar oc...

img_8743 (MMS)

Eftersom Ellie är hos mamma på tisdagar och onsdagar så bestämde vi oss för att sova över i Ekornahult. Så jag slapp åka så tidigt i morse. Ellie var svår att lägga, fast hon bara sovit en timme på dagen, eller just för att hon bara sovit en timme på dagen kanske.. Iallafall så somnade hon vid 21.30 och vi bastade och skulle äta räkmackorna, och då kommer hon upptrippandes och ska inte alls sova mer! Jag kämpar med henne och försöker få henne att sova, men hon vill inte alls! Vi ligger och myser ända tll 1.30 då hon äntligen somnar ordentligt jämte mig så jag också kan sova några timmar. Sen sov hon tills i morse, och hon sov fortfarande när jag åkte till jobbet vid 6.15. Men jag sov inte alls bra.. Det var varmt och jag vaknade typ varje halvtimme och vände på mig och hade svårt att somna om.. Så jag är lite halvt död på jobbet idag, men det ska nog gå bra ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback