Det gick bra att åka buss till jobbet i mo...

img_5600 (MMS)

Det gick bra att åka buss till jobbet i morse. Jag hade en begravning på jobbet idag och sen slutade jag tidigare. Jag gick till House of Pain och fyllde i min tatuering på handleden. Det var andra gången jag fyllde i den nu, den vill inte riktigt bli helt svart. Men han som gjorde den sa att jag får komma tillbaka och fylla i den tills den blir ok, och det gör han gratis. Så det är bra. Vill ju att den ska bli bra! Det kanske ev blir en gång till.. Sen väntade jag på Kim och Ellie som skulle komma och hämta mig i stan, de var sena så jag hann promenera ända bort till torpa innan de kom. Jag och Ellie åkte ut till Ekornahult och åt middag. Jossan var hemma också från Tidaholm. Och Johnny kom hem så vi var hela familjen! Det är inte ofta vi träffas allihopa på en gång! :) Vi åt också tårta och firade pappa på fars dag, eftersom han ska vara borta hela helgen. Han fick paket och så åt vi tårta! Diskuterade även en annan grej som vi ska göra tillsammans hela familjen och respektive och vi ska träffas nästa vecka för vidare planering. Jättespännande! Berättar om det här när vi bestämt lite mer. Sen åkte jag o Kim o Ellie hem till Micke o Petra o Hugo för lite myskväll. Det var längesen, jag har saknat det! :) Vi hämtade mat på Pallas Athena och så kollade vi på idol och hade det trevligt. Ps. Måste också berätta att Kim hade städat och plockat iordning lite här hemma i lägenheten idag när han varit pappaledig. Helt otroligt! Trodde knappt på de förrn jag såg det själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback