Det är knappt jag vågar erkänna det, men j...

img_1988 (MMS)

Det är knappt jag vågar erkänna det, men jag har precis vaknat och Ellie sover fortfarande. Kim va uppe i morse och bytte på henne och gav henne välling och sen måste hon somnat om igen. Han åkte iväg och skulle jobba.. Men det är inte så konstigt om hon sover länge idag, hon somnade inte förrän 01.30 igår! Hon skulle inte sova! Och då åkte vi ändå bil en timme vid 12-tiden för att försöka få henne att somna, men inte! Vi körde in Kim och Björn till stan och sen åkte vi hem och la oss i sängen och tittade på SOA. Jag vaknade 3.30 av att Kim och Björn kom hem och smög in i sovrummet med en påse köttbullar! Haha.. De ställde sig och lagade makaroner och köttbullar miss i nassen. Eller nästan morgonen kan man ju säga.. Sen somnade inte jag förräns 5-tiden.. Annars igår så städade jag hemma nästan hela dagen. En riktig storstädning! Det behövdes verkligen skuras golven o sådär! Sen åkte vi på julmarknad i Taberg och kollade på scouternas luciatåg. Det var trevligt och vi köpte lite kola och knäck. Ellie fick rida på en ponny och hon tyckte det var jättekul! Hon började smacka när hästen började gå, och jag har ingen aning var hon fått det ifrån. Men duktig är hon som vet hur man ska göra! :) Sen var vi bjudna till Björn och Ida och Amalia på middag. De hade lagat hasselbackspotatis med basilikasås och oxrullader. Det var supergott och vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback