Lite bilder från Fredag & Lördag.

I fredagskväll grillade vi lite hemma hos Micke & Petra & Hugo. Det var bara jag och Kim. Ellie var hos sin farmor! Sen hämtade vi Ellie och åkte in till stan och köpte Milkshake på McDonalds och åkte och tittade lite. Vårt nya helgnöja tillsammans! Haha. Ellie sover i bilen och vi åker runt och tittar på hus och på fulla folk i stan! :)

















Sen i Lördags var jag inne i stan och kollade på Petra som hade buggtävling.















Kim & Ellie va på a6 under tiden och när de kom tillbaka hade Kim köpt ett par solglasögon till Ellie. Jättefina var de! :) Han gillade inte de andra som jag köpte till henne... Sen åkte vi till Taberg en sväng och så upp till Wallins hus i Gränna. Det var på vägen hem när Ellie sov i bilen som vi stannade och käkade pizza på beachen i Vättersnäs! :)









På kvällen gjorde jag & Petra stan osäker. Vi va på Gräshagen och förfestade, sen va vi ute på Harrys. En mycket trevlig kväll hade vi! Som alltid tillsammans! <3 Pernilla va så rar och hämtade oss och jag var hemma och i säng vid 3.30.





HÄR hittar ni lite fler bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback