Härliga Fredag.

Älskar Fredagar! Även om jag är hemma varje dag så är det så skönt när det blir Fredag! :)

Idag har jag & Ellie gått en sväng på Jönköpings marknad tillsammans med Pernilla, Tim och Jennifer. Det var svårt att hitta en parkering och ganska mycket folk, men vi var nog ändå inne en ganska bra tid för jag tror att det blev värre framåt eftermiddagen!

Jag gjorde några fynd. Fast jag tycker att det affärerna hade på borden utanför som var "marknadsreavaror" va ganska mycket skräp. Fast de e klart.. de är väl så de tjänar pengar.. :)




Tim med Ellies vagn full med shoppingpåsar.


Ellie & Pernilla.


Jennifer. Trött efter en dag på stan! :)


Ellie var också ganska trött. Men hon skulle prompt hålla sig vaken hela tiden i stan. Däremot så somnade hon precis när vi skulle gå mot bilen och åka hem!




Köpte en gosig tröja på New Yorker.


Och ett mintgrönt linne.


Och ett likadant aprikost.


Och så hittade jag äntligen en byxdress jag gillade.


Ellie fick nya fina gummistövlar.


Och de här skorna är till Julia i födelsedagspresent. (Hon läser ju inte bloggen, då gör de ju inget om jag visar dem här)..


Och så hittade jag en grej på Lagerhaus som blir perfekt present till 1-års kalaset vi ska ha med föräldrargruppen 5 Juni.

Sen efter marknaden åkte vi hem till Pernilla och lagade mat och stannade där en stund. Sen åkte vi hem och jag bakade kladdkakor till min svärmor. De ska va till loppisen som kurkan har i Palmbergsvillan imån.



Jag var och lämnade kakorna i Taberg och sen åkte jag till Petra en sväng och tjötade lite med henne och Heléne innan de skulle ut på krogen. När de åkte så åkte jag hem och kollade till Kim & Ellie som sov och jag var inte trött så jag åkte en sväng till Pernilla. Vi kollade på Greys och Off the Map som vi hade inspelat och åt kladdkaka med jordgubbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback