Nytt i Hemmet!

Några saker från inredningsrundan igår..

En fin dekoration till trädgården, en stor kruka eller i rabatten.




En liten söt fågelholk att sättta någonstans i trädgården eller i en urna någonstans.




En Välkommen skylt. Hur många Välkommen-skyltar kan man ha?! :)


Två fina rosor gjutna i betong. Fint att dekorera med på ett bord eller fat eller bänk..


Vita tygrosor. La mina under min glaskupa.


Köpte även två mindre som jag ska ha i min stora björkkrans när jag gjort den.


Små rosa söta hjärtan till Ellie.


Fina dekorationer. Fint att hänga på handtagen på ett skåp! Ska ha de i mitten till mitt vita skåp jag gjorde iordning.


Fler små söta dekorationer. De här ska hänga på handtagen till en byrå som jag ska måla vit och göra iordning.


Fina träskyltar med fina texter på.








En till Välkommen skylt. Man har ju flera ingångar! :)


Ett litet skrin för småprylar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback