Helgen.



Vi hasr haft en bra helg! I lördags var Kim iväg nästan hela dagen, så jag och Ellie tillbringade dagen i Ekornahult & på kvällen grillade vi med Micke, Petra, Hugo, Sara & Jimmy hemma hos Micke & Petra. Sen kollade vi lite på Eurovision och så tog jag och Kim och Ellie en runda in till stan innan vi åkte hem.





















Idag har jag, mamma & Julia varit iväg på loppis nästan hela dagen. Vi åkte till Moheda och det finns ju så sjukt mycket att titta på där! Jag handlade lite småsaker bara. Det fanns jättemycket fina möbler, men jag har ju tyvärr ingen plats.. :/ Vi stannade på lite olika loppisar påväg hem och i en jättestor blomaffär där de hade massa inredning och trädgårdssaker. Hade kunnat köpa hela affären om jag haft plats och råd!! Sen köpte vi pizza på Jamaica som vi åt i Ekornahult. Jag va inne och hämtade pizzan, och det är lite kul, för han som gör pizzan kände igen mig fortfarande fast jag inte varit där inne och köpt pizza på flera år!! Han frågade hur det var med mig och sa att det va kul att se mig. Hmm. Vad har jag gjort för att han ska komma ihåg mig så väl?! :)

Sen kom Kim och Ellie och hämtade mig och vi åkte hem och sen har jag städat, tvättat, vikt tvätt, pysslat lite hemma och plockat och ändrat om. Och så gick denna dagen med! :)
















Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag har sett att vi har liknande inredningsstil. Jag är nyfiken på vart den där blomsteraffären ligger? Har du några andra bra inredningsaffärs-tips? :) Har du varit inne i affären Syster Grön i Falköping?



Blev många frågor där. Ha en fin kväll!

2011-06-04 @ 22:44:31
URL: http://babydelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback