Fredag den 13:e.

Det har varit en mycket bra dag idag! Fast det är fredagen den 13:e! Men 13 är ju mitt turnummer, så det kanske är därför! :)

Idag började dagen med en god frukost och lite småplock hemma. Sen blev det en svettig promenad till Taberg och hämta bilen som Kim tog till jobbet i morse. Jag hade packat skötväskan och hela vagnen så fullt så den var nog dubbelt så tung mot vad den brukar vara! Ellie var jättetrött, men skulle prompt hålla sig vaken hela vägen. Hon är så nyfiken och ska verkligen titta på allt! Hon somnade precis när vi var framme i Taberg, då orkade hon inte hålla ögonen öppna mer! Som tur var så hann vi precis fram innan regnet kom också!







Sen åkte vi ut till Ekornahult. Där fikade vi och sen gick vi ut en sväng. Mamma underhöll Ellie medans jag tvättade och dammsög och städade ur bilen. Det behövdes verkligen! Och den blev så fin!

Sen åt vi middag och vi hann även med att färga mitt hår. Köpte blåsvart färg denna gången, och jag är väldigt nöjd med resultatet! Nu är det verkligen svart! :)









Ellie busade massa med sin stora idol också. Julia. Ellie blir överlycklig varje gång när Julia kommer hem från skolan eller när vi kommer dit och Julia springer ut och möter oss! Hon älskar att busa med henne! :)









Sen åkte vi hem och på en halvtimme hann jag mata Ellie, packa hennes väska, välja kläder, byta kläder, sminka mig och fixa mig. De ni! :)

Sen var det dags för Partylite hemma hos Pernilla. Jag lämnade Ellie till hennes farmor eftersom Kim jobbade igen, och så hade vi en trevlig kväll tillsammans hos Pernilla bara massa brudar! Det fanns så mycket fina ljus och de luktade så gott! Det var jättesvårt att välja, men jag blev nöjd med de jag beställde! Pernilla bjöd på vin och sallad och västerbottenostpaj och ostbricka. Det var smaskigt! Även en gajolsnaps och en redbull hann slinka ner! Mmmm..!



Nu ska jag krypa ner i sängen. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback