Usch! Jag känner mig som världens elakaste...

img_2490 (MMS)

Usch! Jag känner mig som världens elakaste just nu. Ellie hade en jättestor sticka i sin lilla tumme som jag precis har opererat bort. Stackarn! Det va jättesvårt att få bort den! Det tog nog nästan 20 minuter. Och hon gnällde och vred på sig och drog bort den lilla minihanden hela tiden. Men hon vaknade inte. Jag fick ett tips om att använda någon bedövande salva på först och trodde jag hade det hemma, men det hade jag inte. Och nu har hon haft stickan några dar, så jag tänkte att jag provar. Men det gick ju bra ändå! Hoppas bara jag fick bort allt. Fick bort nästan hela först, men sen va de en liten bit kvar. Får kolla imån så den säkert är borta, ville inte pilla mer nu. Lilla skruttan. Nu ska hon få sova ifred! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback