Tisdag.

Idag började dagen med sovmorgon igen. Börjar ju bli bortskämd nu! :) Jag fick väcka Ellie 10.45 för att vi skulle iväg vid 11. Och det var svårt! Hon va så trött så det tog jättelång stund för henne att vakna. Nästan så jag hann bli lite orolig till och med!

Sen begav vi oss till a6 och Ikea en snabbis med Sara, Emelie och Casper. Det var extra roligt att gå på Ikea och titta eftersom de bygger om där på övervåningen för fullt. De har gjort massa nya fina visningsrum och kök som man kan få idéer ifrån! Hann även med en snabblunch där inne och fick då sällskap av Frida också.




















Efter det åkte jag & Ellie ut till Ekornahult en sväng. Mamma hjälpte mig sy ett påslakan och ett örngott till Ellies säng av det tyget jag fyndade på erikshjälpen för ett tag sedan. Ett vitt tyg med vita svalor på. Det blev jättefint!

Sen åt vi middag och så lämnade jag Ellie där eftersom jag och Kim skulle på Första Hjälpen Kurs. Det var andra gången idag, och sista. Det var mycket bra! Som förra gången! Vi lärde oss en hel del, och friskade upp minnet på en hel del också! Jag ångrar inte att vi gått denna kursen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback