Tisdag 10 maj 2011.

Denna dagen har bjudit på:

Mys i Stadsparken med Ellie & Sara. Vi busade, gungade, åkte rutschkana, lekte i sanden och käkade glass.

Shopping på Erikshjälpen. Också med Sara. Fyndade ett jättefint tyg, en liten skål, ett jättefitn spjälskydd till Ellies spjälsäng och en docka till Ellie.

Besök hos Tesan. Jag, Ellie, Sara, Tesan. Vi tjötade och blev bjudna på jordnötstårta och kakor och kaffe av Eva och hade det mysigt.

Husvisning. Vi tittade på ett jättefint stort hus. Lite för stort kanske. :) Men det var fint!

Shopping på Elgiganten. Jag & Ellie åkte in i sista minuten och köpte en extern hårddisk till mig som jag kan ha till alla mina foton! Äntligen! Nu ska jag ta alla kort jag har på mina ca 30 skivor och lägga där så jag har dem samlade. Det är några år tillbaka! Jag hade 10 000 kort bara på datorn nu, och det är från detta året och lite i slutet på förra. Så jag gissar på att jag har kanske 50 000 kort. Minst! Vadå paparazzi?! Haha..

Desperatekväll hos Pilutta. Hade två inspelade avsnitt vi kollat på + dagens avsnitt. Det var spännande!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback