Tidaholm.



Efter mamma&barnträffen igår så lämnade jag Ellie till hennes farmor, eftersom Kim jobbade. Sen åkte jag & Sara & Tesan till Tidaholm. Till Jossan & Robban. Där blev det pizza inne i stan och sen spelade vi kort. Vi hade inga småpengar och inga marker så vi fick använda makaroner istället. Men det funkade det med! Jimmy, Fidde & Emma var där också så vi var ett litet gäng. Det var mycket trevligt! Mysigt att hälsa på min kära syster!<3

Vi var inte hemma förrän 23.30 och då vek jag lite tvätt, körde mitt kvällsgympapass och sen kröp jag ner i sängen!

Ellie fick också en jättefin byxdress av Jossan & Robban. Så gullig. Den kommer hon bli så söt i! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback