Söndag. Härliga Söndag.

Dagen idag har varit ganska lugn. Jag va uppe redan 7.30 och gav Ellie välling, men sen somnade vi om som tur var! :)

Jag fick lite längre sovmorgon medans Kim busade med Ellie när hon vaknade, och sen gick vi upp och käkade frukost. Kim åkte iväg och jobbade och jag och Ellie la oss i sängen och vilade ett tag efter att hon badat i diskbänken i köket. Hon va en riktig nakenfis som sov utan blöja. Som tur va så hände ingen olycka i sängen..

När vi vaknat och gjort oss iordning lite åkte vi ut till Ekornahult och spenderade några timmar där. Vi fick middag, och så busade vi och hade det trevligt.





Sen åkte jag hem med Ellie till Kim och vidare ut till Månsarp för att träffa Tesan. Vi satt och tjötade och blev bjudna på massa gott fika av Tesans mamma. Som vanligt var ju Tesan väldigt rastlös, så vi åkte iväg på en liten tripp. Hämtade Kim & Ellie och så åkte vi upp till Tabergs topp och käkade glass. Sen blev det en sväng till Pilutta också innan det var dags att åka hem. Tesan tog bort en skruv i foten för 1 1/2 vecka sedan, så hon går utan kryckorna nu! Helt otroligt vad duktig hon är! Det är min Darling de! :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback