Skåp-makeover.

För ett tag sedan så fick jag ett skåp av Erik som han skulle slänga. Jag har velat ha ett sådant jättelänge och göra om, så det tog jag tacksamt emot! :) Nu när han ser hur fint det blev så kanske han ångrar sig!? :)

Här är före jag målade det. Ser ganska tråkigt ut va?!





Här har jag målat det en gång.. Kim gjorde något experiment i verkstan så Adam fick agera lekfarbror åt Ellie under tiden, och han gjorde det riktigt bra! :)





Och här är det färdigmålat och klart. Målat 2 ggr, listerna ditsatta igen med silikon och tyget är fasthäftat på insidan (efter några vändor till taberg och tillbaka för att hitta häftklamrar..). Visst blev det fint!? Nu ska jag bara hitta några fina handtag till dörrarna och till lådan också. Men det är ju inte så bråttom.. jag är nöjd iallafall!





Ställde även upp min hylla jämte som jag köpte på Hem&Hobby i Hjo i veckan. Hade ju ingenstans att ställa den, men den passade ganska bra där!












Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte snyggt!!! Skåpet alltså =) Blev riktigt fint!

2011-05-21 @ 12:42:35
Postat av: Johanna

Tack! Jag blev riktigt nöjd faktiskt! Jag har fått idén från min mamma.. Hon gjorde så med sitt skåp först. :)

2011-05-21 @ 18:25:44
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback