På landet.

Jag och Ellie åkte ut till Ekornahult en sväng innan idag. Vi åt middag, gungade lite och sen åkte vi fyrhjuling och hjälpte mamma hämta ved. Det var riktigt kallt ute idag! Ellie blev jättekall om sina små händer.. Vart har det varma vädrat tagit vägen?!

Ellie tycker det är jättekul att stoppa den lysande ringen jag köpte i Barcelona i munnen. SOm tur är så sitter den fast runt hennes hand..


Smaskens!


Julia fick också en!


Ellie fick syn på att Julia åt någonting..


Hon bara skulle smaka hon också!




Mmmm. Så gott! :)


Ellie tycker om sin moster Julia jättemycket! :)


Och hon älskar att gunga! Som tur var hade Ellies mormor köpt en gunga till henne som hon kunde gunga i!





Jätteroligt! :)


Ellie fick åka fyrhjuling! Mamma sitter bakom mig också, fast det syms knappt, och håller i Ellie! :)






Julia längtar efter att lägga i båten!


Vi matar kossorna. Ellie gillade det inte riktigt, hon blev lite rädd.. Men det hade jag också blivit om jag varit liten och det kom en jättetunga och försökte slicka på mig! :)




Min älskade hönapöna och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback