Mina två pussgurkor sover och jag ska ta i...

img_2464 (MMS)

Mina två pussgurkor sover och jag ska ta itu med tvätten. Idag har vi varit på öppna förskolan jag och Ellie. Vi gick hem och jag höll på att svettas ihjäl uppför vår backe! Shit va jobbigt det var! :) sen åkte vi till Pernilla och blev bjudna på lunch av henne och Sara. Vi satt och mös på altanen och tittade på Ellie som använde en av Pernillas stolar som gåstol Efter det åkte vi hem och Ellie åt och sen vilade vi i sängen en stund och efter det mötte vi upp Kim och så va vi på husvisning i Taberg. Rena rama skithuset! Det var ingenting att ha! Vi åkte in till stan och köpte pizza som vi tog med upp till Stadsparken och åt. Det va jättemycket folk där uppe! Fröjden va öppet, och så spelade jsödra också. Vi hann precis äta upp, byta bajsblöja på ellie och gunga en stund med henne innan det började ösregna. Verkligen ösregna!! Och åska. Då åkte vi hem. Nu måste jag skynda mig för snart börjar Greys och Off The Map. Trevlig kväll alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback