Mamma&Barnträff i Hällstorp.

Efter förmiddagsfikat i Possarp igår åkte jag & Ellie hem till Lovisa & Markus i Hällstorp. Där satt vi ute på gräsmattan en stund, sen gick vi in och fikade och umgicks medans barnen busade. Ellie sov i bilen när vi var ute, och vaknade precis lagom tills vi skulle gå in, därför hon inte är med på några kort ute...

Ellie lyckades också på bara några minuter försvinna och klättra upp för hela deras trappa upp till övervåningen innan jag hittade henne. Det kunde gått illa! Busunge. Det går så fort! Kan bara tänka mig hur nöjd hon var när hon fick syn på trappan och visste att hon inte fick vara där, men skyndade sig upp innan jag hann komma och var så glad för att hon klarade sig hela vägen upp och in på toaletten innan jag fick tag på henne! :)

Det var lika trevligt som vanligt att träffa alla (fast vi saknade några). Jag kommer verkligen sakna det sen när det är dags att börja jobba!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback