Lördag 21 Maj.

Vi började dagen med en mysfrukost. Sedan åkte Kim och jobbade och jag & Ellie åkte ut till Ekornahult tillsammans med Johnny, Fidde & Tim. Ellie stannade hos sin mormor och moster Julia en liten stund medans vi sköt lerduvor och åkte ut med båten och fiskade lite.

Lerduveskyttet gick väl sådär bra för mig denna gången. Fan vad svårt det är! Jag träffade iallafall några styckna.. :) Men jag känner att jag har jäkligt ont i axeln nu ikväll. På sjön gick de bättre. Jag använde mitt lilla jigspö för första gången som jag köpte i USA för några år sedan. Typ 3. Oj! Det var längesen jag var ute och fiskade! Förr var vi det jämt! Jag fick två små aborrar och Johnny fick en minigädda. Men vi släppte i dem igen allesammans..

Vi åkte hem och jag och Ellie softade på vår uteplats en stund innan Kim kom hem med sallad från Nova. Sen har vi bara slappat och tagit det lugnt resten av kvällen och vilat i sängen och kollat på tv.

En härlig lugn dagen-efter-Lördag med andra ord! :)

Nu ska vi hela familjen åka en sväng med bilen. Det blir nog en runda till stan och sen kanske vi kollar på lite hus på vägen hem. Börjar bli vårt kvälls-helg nöje nu! :) Fast vi passar ju på att söva Ellie i bilen på vägen också! Två flugor i en smäll! :)

HOPPAS NI HAR EN TREVLIG LÖRDAG!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback