Kims mamma va förbi här innan med en syren...

img_2637 (MMS)

Kims mamma va förbi här innan med en syrenbukett till Ellie. Och jag som älskar syrener! Nu sitter den i en vas i köket och det doftar underbart i hela lägenheten! :) De kan jag behöva nu ikväll för jag har inte varit rutigt pigg idag. Tror det är halsen som spökar igen.. Jag och Ellie har varat varit hemma hela dagen och kort minsta möjliga typ. Skönt med sådana dagar ibland! Fast jag får lite dåligt samvete när vi inte är ute i det fina vädret.. Men vi va ute en sväng nu på kvällskvisten och åkte bobbycar. Ellie älskar det! Jag drog henne i ett snöre på bobbycaren runt runt här ute på gårdsplanen. Lilla fialia! Hon tyckte det va skitkul! Nu försöker Kim lägga henne, men hon vägrar sova. Ska gå in där också och krypa ner nu tänkte jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback