Jag ska snart hoppa fallskärm!

Nu har jag bokat mitt fallskärmshopp som jag fick i 25-års present av alla mina vänner! Den 4:e Juni 13.30 så är det dags. Det är ganska snart! Lite pirrigt faktiskt! :)

När jag ringde och bokade så hade jag ju tänkt mig en tid om 2-3 månader. Jag sa det till killen jag pratade med att jag hade tänkt hoppa i sommar sen när det är varmt. Då sa han att det faktiskt är varmt nu ju. Haha.. Så då fick de bli den 4:e Juni.

Längtar som bara den!

Tänk dig själv att hoppa från 3000-4000 meters höjd rakt ut i luften! Man faller i en hastighet av 200 km/h ner till 1500 meters höjd, vilket tar ca 50 sekunder. Sedan fäller tandempiloten ut fallskärmen och så landar man 5-10 minuter senare. Det går ganska fort! Men låter det inte häftigt!? Det tycker jag! :)



Kommentarer
Postat av: Alex

Åå de är skit kul, skulle gärna göra de igen =)

2011-05-18 @ 02:21:29
Postat av: Johanna

Ja, jag kommer ihåg att jag tittade på dina bilder då när du gjort det och jag va så avundsjuk för jag ville också! Det såg så härligt ut! Och nu är det snart min tur.. ::))

2011-05-18 @ 09:52:11
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback