Fredag 20 Maj.

Igår på dagen var jag och Ellie i stan med Pilutta och köpte blommor på plantagen. Jag och Ellie var även på jobbet en sväng och hälsade på. Roligt att träffa alla igen! Det rullade på som vanligt där inne! :)



När Kim kom hem från jobbet vid 17 åkte jag, mamma, Pilutta och Johnny upp till Vireda för att plantera och göra iordning lite på farfars grav. Vi stannade också på vårt liljekonvaljställe som farfar visat oss och plockade en stor bukett med liljekonvaljer! Vi rätade upp gravstenen som var helt sne och så tog vi upp kantstenarna och satte om dem för de var också helt snea! Sen la vi på lite nya vita stenar och planterade i krukan och satte liljekonvaljerna i en vas. Vi hällde även ut jord och sådde nytt gräs runtom eftersom det mestadels var sand och det växte knappt nåt gräs alls där. Dålig efterhålling av Kyrkogården måste jag säga!!!

Men nu blev det så fint så fint där!











På vägen hem köpte jag och Pilutta sallad på AlCamo och så hoppade vi av vid piren och gick ut på båten och satte oss. (Pernillas & Nicklas och Pappas & Mammas båt.) Dit kom även Jessica och så satt vi där i solen och drack cider och tjötade massa strunt! :)

Lite senare kom Jocke & Emelie. Sen Petra och 5 st av hennes jobbarkompisar som varit på after work. Och så kom Johnny, Fidde, Jimmy, Anita & Jeanette. Så vi var ett gäng på båten! 15 personer! Det var ganska trångt måste jag säga, men trevligt och mysigt!

Vi satt kvar där till tolv-tiden då vi drog vidare till Harrys. Där dansade vi loss och ägde hela dansgolvet resten av kvällen och hade det skitkul! En hellyckad kväll!



























Jag va hemma runt 03, och när jag skulle lägga mig var tvn på i sovrummet och jag fastnade framför ett program på TLC så jag somnade inte förrän vid 04-tiden.

Liiiiiiite segt att gå upp i morse och ge Ellie välling vid 07.30! Men som tur va så somnade hon om och sov till 10.30 så vi fick lite sovmorgon ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback