Det blev en liten milkshake på McDonalds i...

img_2632 (MMS)

Det blev en liten milkshake på McDonalds innan när vi var i stan. Provade choklad idag, köper ju alltid jordgubb annars, men den var inte så god. Jordgubb är mycket godare! Eller banan! Den gillad jag! Synd bara att den bara var en begränsad tid. Iallafall så har jag ätit GI i 4 dagar nu så jag tyckte jag kunde unna mig nåt gott eftersom jag varit så duktig! Ja om man bortser från alkoholen igår då, det var ju inte särskilt GI-aktigt. Fast jag drack mest sprit och det är inte så farligt.. Haha.. Men maten har jag varit väldigt duktig med! Ska försöka köra utan kolhydrater nu i 3 veckor och se om det händer något. Hoppas hoppas jag fixar det! Vågen pekar iallafall nedåt redan nu! ::)) GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback