Vi har en liten maskroslampa i tvrummet oc...

img_1638 (MMS)

Vi har en liten maskroslampa i tvrummet också och även den fick jag till att lysa sådär mysigt och härligt med mönster i taket och på väggen! Om ni undrar varför tvn står bakom soffan så är det för att jag har möblerat om lite inför morgondagen. Jag fick vända lite på sofforna så vi kan sitta alla åt samma håll och titta imån på partyt. Och så har jag gjort plats så Virginia (säljaren) kan få plats med sina saker ordentligt. Vi har ju ett superstort tvrum så det borde inte vara några problem egentligen, men problemet är att jag fyllt det med massa annan skit som står i vägen.. Sånt som jag ska ta hand om sen, saker jag ska måla, tavlor, stolar och lite blandat till Ellies nångång kommande rum. Man samlar lätt på sig! Jag vill ha ett hus nuuuuuu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback