Tidaholmsbesök..

Idag har jag & Ellie & Sara varit i Tidaholm och hälsat på min syster. Och Robban me såklart! :)

Vi va först hemma hos dem och kollade på huset, för Sara har inte varit där förut, och sedan åkte vi in till stan och åt lunch. Jossans kompis Emma kom och vi åkte till återbruket (typ loppis) en sväng och tittade, men gjorde tyvärr inga fynd idag. Efter det så åkte vi hem till Jossan och Robban igen och så drack vi kaffe i solen och fikade lite innan vi åkte hem.

En härlig dag! Det är skönt att hon inte flyttade längre bort min syster. Det tar inte så lång tid att åka till Tidaholm. Hade varit värre om hon bott i Norrland eller nåt. Då hade det inte varit så lätt att impulsbesöka henne! Haha.. I sommar kommer jag och Ellie åka dit ofta och mysa på deras trädgård och se vilka framsteg de gör med huset!

Här kommer lite bilder..

























När vi kom hem så plockade jag lite här hemma och grillade kyckling och sen satte vi på en film. Die. Den var lite bra. Kädes väldigt SAW-inspirerad. Men den funkade.. Och efter det gick Kim och Ellie och la sig och jag körde Crosstriner i 25 min till "Americas got talent" och så mitt vanliga kvällspass med situps, armhävningar och benlyft. Sen har jag gjort min kvällsritual (Tandborstning, insmörjning, ppiller, vattendrickning, internetkoll mm). Och nu är jag redo för sängen..

Får se vad morgondagen har att erbjuda. Vi har iallafall en föräldrarträff inbokad hemma hos Lovisa & Markus. Det ska bli trevligt! Godnatt och kramar till er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback