Usch. Idag har inte varit någon rolig dag....

img_1547 (MMS)

Usch. Idag har inte varit någon rolig dag. Jag är helt slut! Ellie har fortfarande nästan 40 graders feber och haft sen i lördags. Blir de inte bättre måste jag ringa läkarn imån! Och jag ha också blivit sjuk. Har ont i hel kroppen och ont i halsen och feber och är allmänt trött och slö. De e inget roligt att vara hemma själv med Ellie då. Vi har spenderat större delen av dagen i pyjamas.. Jobbigt bara att hon är så gnällig hela tiden och jag försöker leka med henne och underhålla henne fast jag inte orkar, men inget duger. Kim skulle på någon mässa efter jobbet och jag trodde han skulle komma hem vid 19 så jag fick lite hjälp. Vid 20 kom han och lämnade mcdonaldsmat och diverse värtabletter till oss, och så skulle han bara åka och hämta en sak. Det tog en och en halv timme innan han var tillbaka! 21.30! Då fick jag äntligen vila lite och ta en varm go dusch. Jävla Karl. Snacka om att jag varit arg på honom! Nu har jag fått det sagt. Skönt att skriva av sig lite och få klaga lite ibland! :P


Kommentarer
Postat av: Petra

Jäkla Karl Asså... :) söt du är som är så ärlig,ler

2011-03-14 @ 22:58:55
Postat av: Sofie



Karlar är ett konstigt folk..men ja älskar din blogg ändå..

2011-03-15 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback