Underbara fina Tesan. Jag saknar dig så! T...

img_1521 (MMS)

Underbara fina Tesan. Jag saknar dig så! Tesan ringde till Pernilla idag. Igår ringde hon till Frida L, och i förrgår till Jessica H. Jag tror hon bara får ringa ett samtal om dagen. Hon får inte anstränga sig för mycket. Hon hade låtit som den glada goa tjej hon är när Pernilla svarade. Frågat om vad som hänt hemma och sådär. Helt underbart! Hon var trött på sjukhuset och ville komma hem. Så typiskt henne! Haha.. Hoppas hon ringer mig snart! Vi träffades inte lika ofta nu på senaste som vi gjort innan. Tyvärr. Hon flyttade ju till stan och partymänniska som hon är va hon ute och härjade varje helg (om hon inte jobbade), och jag har ju varit lite lugnare på den fronten sen Ellie kom. :P Men det spelar ingen roll. Varje gång vi ses så är de som vi träffades dagen innan. Jag förstår om hon ringer till de hon umgick mest först. Bara jag inte är sist på hennes ringa-lista så är jag nöjd! :) Hon sa även att hon inte får ta emot besök ännu. Hon är fortfarande väldigt trött och måste vila mycket. Jag vet att jag snart kommer få träffa henne och jag kan vänta. Den dagen kommer jag vara så lycklig. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

jaa hon ringer snart!! är ju säkert som du skriver att hon inte får anstränga sig med intryck o sånt. och som sagt den som väntar på nåt gott.... <3<3<3

2011-03-11 @ 09:19:29
Postat av: Johanna

<3<3<3

2011-03-11 @ 10:30:27
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Frida

Det kommer Johanna, kan tänka mig att hon är ivrig att ringa dig också men får gå sakta framåt, säger som Jessica; den som väntar på nåt gott :) Hon är så go så nu vill man bara ännu mer åka dit och krama på henne! Sov gott nu och ha en skön helg :)

kram

2011-03-11 @ 23:19:12
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det hade varit mysigt att få åka dit och krama henne! :) Snart så.. Fick ett meddelande från henne på fb idag iallafall. Det gjorde hela min helg mycket bättre! :) Sov gott och ha en underbar helg du också! Kram kram

2011-03-11 @ 23:30:59
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback