Torsdag 24 mars 2011.

Torsdagen var ännu en fullspäckad dag. Först var vi på spädbarnsmusik i Månsarps Församlingshem. Vi missade ju tyvärr förra gången för jag var sjuk, men det var lika roligt och trevligt som alltid!



Sedan åkte jag, Ellie och Pernilla in till Jönköping och gick på stan lite. Herregud vad det har gjorts om överallt! Jag känner ju knappt igen mig längre! Särskilt när jag inte varit inne i stan på ganska länge. Men det var väldigt fint och jag tycker det är kul med lite nya butiker och lite nytänk.. Jag shoppade faktiskt ingenting, men Pernilla gjorde några köp.

Vi åkte hem och gjorde middag (Pernilla kom och åt..) och vilade lite och så kom Kim och tog Ellie och Jeanette och Petra kom och hämtade mig och så åkte vi till Linda Grandt på syjunta. (Fast vi syr inte.. :) Vi bara skvallrar och äter massa god mat! :) Linda bjöd på en jättegod kycklingsallad med pasta och currydressing. Supersmaskigt var det! Och ostfrallor och lite småplock till. Kanongott! :P TIll efterrätt fick vi chokladkladdkaka med grädde och physalis till. Också underbart!

Sen tjötade vi massa, drack lite vin (jag glömde bort att jag äter penicillin.. men det är sista dagen idag) och skrattade massor. Gud vilka härliga tjejer de är. Verkligen underbara! Tycker vi har så roligt på våra "syjuntor"! Hihi.. Synd bara att Ida inte kunde vara med, men hon får ta igen det nästa gång! :)

Jag gick hem från Linda. En promenad på 30 min. Väldigt skönt faktiskt! :) Fast jag tog min vinterjacka på så jag svettades riktigt ordentligt!




















Kommentarer
Postat av: Undrar?

Din kompis Petra Stulchy var vell gravid och skulle få barn i Oktober förra året? Då jag följer din blogg så undrar man ju vad hennes blivande bebis är eftersom hon är med på kort titt som tätt och även hennes barn Hugo! Men har aldrig sett den bebisen som skulle komma i Oktober? Eller hur gick det med den?



2011-03-27 @ 12:26:02
Postat av: Johanna

Hej du som undrar. :)

Ja, Petra var gravid, men tyvärr så gick det inte hela vägen.

Vad roligt att du följer min blogg! Fortsätt med det! :)

KRAM

2011-03-27 @ 15:41:25
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Undrar?

Gud va hemskt! Dog bebisen lr vad hände om man får fråga, hon var vell ganska långt gången?



Självklart ska jag fortsätta med den, en intressant blogg :)



Kram

2011-03-27 @ 21:53:11
Postat av: Petra

Nä jag adopterade bort barnet....... Va tror du?!

Dum fråga dumt svar!

2011-03-31 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback