Självklart hade Ellie med sig en av dockor...

img_1569 (MMS)

Självklart hade Ellie med sig en av dockorna hon fick av Tesan. Hon höll hårt i den hela vägen, och när solen sken i ansiktet på henne höll hon upp den framför sig som skydd. Sötnöt! :) Jag pratade med Tesan innan. Hon sa att hon har tillgång till dator nu. Så skönt för henne! Slipper hon vara så rastlös! Hon mådde bra, men va lite seg och frusen och trodde hon höll på att bli sjuk. Hoppas inte! Hon behöver vara frisk nu! Sen hälsade jag från massa personer som skickat hälsningar och hon tackade och hälsade tillbaka och så sa hon: -Åh herregud, hur vet alla detta :P haha. Jag sa att hon ska bara veta hur fort allt sprider sig och att det är flera hundra personer som har tänkt på henne. <3 Hon blev glad! Självklart har alla hennes vänner (och det är många!) tänkt på henne! <3 men de visste hon ju! Min darling! Det är underbart hur stark hon är! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är så go Teso, lilla vännen, hon har ingen aning om hur många som tänkt på henne men jag sa till henne igår att vi har skickat tankar och energi VARJE dag och att det förhoppningsvis gjorde henne så stark som hon är idag. Och vi får verkligen hoppas att hon håller sig pigg, hon klagade redan igår på lite snuva, får hoppas det inte blir värre, det är det sista hon behöver nu. Vi får hålla tummarna.

Kram

2011-03-17 @ 18:37:41
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: ice thorslund

Vilken färg passar mina ögon ? skulle du kunna hjälpa mig ^^ ? kramar !

2011-03-17 @ 22:16:01
URL: http://icethorslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback