Simning & vattengympa på Flahult.



Efter Ikea och all shopping åkte vi hem och lagade lite mat och busade. Sen vilade vi i sängen. Vid 18.30 mötte jag upp Bea på flahultsbadet och så simmade vi och körde ett pass vattengympa. Efter det badade vi bubbelbad och så bastade vi med inpackning i håret och varsin apelsin. (Såg sist att alla hade apelsin med sig till bastun, så då var vi ju också tvugna att ha det..) Så skönt var det! Men man känner att man är trött nu efteråt. Jag blir alltid trött av att bada. Fast jag ser att klockan är ganska mycket nu också..

Ska försöka krypa ner i sängen alldeles strax. Kim och Ellie ligger därinne och snarkar i kapp. Hon hade somnat redan 19.30 idag och sover fortfarande! Helt amazing. Bara för de e Kim som varit hemma ikväll. Att han alltid ska ha det så smidigt.. :P Hoppas bara hon har tänkt fortsätta sova nu, och att hon inte ska vara uppe halva natten. För då är det jag som ör vaken, och det känner jag INTE för.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback