Så gott de sover! Fast Kim snarkar som en ...

img_1811 (MMS)

Så gott de sover! Fast Kim snarkar som en gris! Att hon inte vaknar av det lilla pluttan. Men hon kanske tycker om ljudet. Hon älskar att ligga nära och gosa in sig, så det kanske är någon slags trygghet när Kim snarkar. Hon kanske vaggas i sömnen på något sätt.. Man vet aldrig! Iallafall så är Kim väldigt bra på att natta Ellie på kvällen. De somnar oftast tillsammans! Är jag med så tar det nog lite längre tid, eller så går det knappt. Men det är skönt, för då kan jag pyssla med lite annat.. Vissa dagar nattar jag ju henne också, men det funkar bra när Kim gör det! Och han behöver det myset lite med henne! Jag myser ju med henne hela dagarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback