Tabergsmilen 2011 - 16 April.

I år är det sjätte gången vi går Tabergsmilen med namnet Pink Ladies. Och sjunde året jag går Tabergsmilen över huvud taget.

Vi är i grunden samma deltagare i Pink Ladies. Några har bytts ut hit och dit och några har hoppat av eller hoppat på, men vi som varit med alla åren är Jag, Sara, Frida & Emelie. Sen har Jossan varit med alla år utom första.

Tyvärr ska inte Sara gå i år. Inte heller Tesan som varit med de senaste åren. Men vi ska tänka på er när vi traskar fram där i solen i skogen och sjunger "För jag är lycklig, för jag är lycklig, för jag är lycklig Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag. Jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut!". Och när vi sitter i en glänta i gassande sol och fikar och dricker shots ska vi ta en för er också! :)

Vi som kommer gå i år är Jag, Frida, Emelie, Jossan, Emelie V & Hanna.

2010
Tesan, Hanna, Emelie, Josefine, Jag, Sara & Frida.


2009
Tesan, Jag, Petra, Emelie, Sara, Jossan & Frida.


2008
Frida, Sara, Jossan, Tesan, Isabelle, Jag, Emelie & Sofie.


2007
Frida, Jag, Emelie, Jessica, Jossan & Sara.


2006
Jag, Frida, Petra, Sara, Jessica & Emelie.


2005
Orkar inte leta fram något kort därifrån.. Men då gick iallafall Jag, Pernilla, Johnny, Jocke, Pernilla, Catta & Sebbe. Kommer inte ens ihåg vad vi hette, men det var säkert något fyndigt! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

2007 var inte ett bra år för oss :)

Längtar!

2011-03-20 @ 18:04:27
Postat av: Johanna

Haha. Nä. Då var vi inte särskilt pigga! :P

Jag längtar också! De ska bli skitkul! :)

2011-03-20 @ 19:55:03
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi hette KOLLEKTIVET :) så fyndiga var vi

2011-03-20 @ 22:18:04
Postat av: Johanna

Just de ja. Haha. Nu minns jag det när du säger det! Undra om jag har några bilder från den dagen. måste kolla upp det! :)

2011-03-21 @ 22:07:39
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback