Ny bilbarnstol till Ellie.

Vi har varit och handlat idag. Det var lite tomt i kylskåpet, och Ellie behövde lite blöjor mm.

Vi körde även förbi Babyproffsen för att titta lite på ny bilbarnstol till Ellie. Vi hade inte tänkt köpa någon idag, för hon åker fortfarande bra i det babyskyddet vi har, och det är så himla smidigt. Men varför vänta med att köpa stolen ändå?! Jag hade läst på innan om vilken jag ville ha och med hjälp av försäljaren och att vi fick se och jämföra stolarna i butiken så blev det den jag tänkt. En Acta Graco BeLogic. Vi fortsätter i Acta Graco spåret. Det har ju funkat fint hittils! Den är superfin! Men den va dyr.. :/ Fast hon måste ju ha en stol! Och hon kan ha den från hon är 9 månader (alltså idag! :) Haha. Det har jag inte tänkt på..) ända tills hon är 4/5 år eller väger 25 kilo så det är ju ett tag.

Sen är det också marknadens enda barnstol som är Plustestad Guld. Och det är väldigt positivt! För Plustestet är ett hårt test!

Slår man ut det på vad det kostar per dag så blir det ca 2,25 kr / dag. Skiiitbilligt för den säkerheten! :)

Se så skönt hon sitter i den! Hon somnar ju nästan så bekväm är den! :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback