Mina hjärtan. Nu Har jag krupit ner hos de...

img_1641 (MMS)

Mina hjärtan. Nu Har jag krupit ner hos dem och ska alldeles strax sova. Jag har tagit på Ellie sin pyjamas och lagt henne tillrätta i mitten av sängen. Jag bytte blöja också innan jag tog på pyjamas, och hon sov som en stock hela tiden. Hon har inte sovit mycket alls idag och det märktes ikväll för hon däckade som en stock vid 21.30. Det är skönt för när hon väl har somnat brukar hon sova ganska hårt och vaknar inte så lätt Vi brukar kunna läsa och ha lampan tänd och kolla på tv i sovrummet utan att hon bryr sig. Sover hon så sover hon oftas djupt. Imån ska vi upp tidigt och åka till syrran i Tidaholm jag och Ellie. En n sliten tripp sådär. Det ska bli mysigt! :) Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Frida

Yes, jag jobbar på mark & exploatering, där vi köper och säljer mark :) kan ni ha pratat med Catarina? Hon är ansvarig för tomtkön nämligen, och är trevlig hehe... det var ju synd att jag inte var kvar då, gick lite tidigare igår.

2011-03-23 @ 07:30:55
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback