Min söta lilla fina tjej! Hon är så söt nä...

img_1629 (MMS)

Min söta lilla fina tjej! Hon är så söt när hon sover! Jag kan fortfarande ligga länge och bara titta på henne. Fundera på hur vi kunde få en så söt perfekt liten tjej. Jag är så lycklig över det. Hon är det bästa jag gjort i hela mitt liv! <3  Idag har vi varit i Ekornahult och bara tagit det lugnt. Sen mötte vi upp Kim och åkte in till kommunen och kollade lite ang. nya tomter. Efter det åkte Kim och tränade och vi åkte till Pernilla en sväng. När Kim tränat färdigt hämtade han Ellie och jag promenerade hem från Taberg. Det är en lagom bit att gå. Och en inte allt för tråkig väg! Jag brukar gå över Åsa, den andra vägen är jättetråkig! Sen har jag plockat lite här hemma. Det är typ det vi hunnit med idag. En dag går så fort! Nu ligger jag i sängen nerbäddad tillsammans med Kim och Ellie och funderar på om jag ska sova eller inte.  Kim sover och ellie med.Jag har världens tvättberg som jag skulle behöva bestiga egentligen.. Började lite innan, men sen skulle jag natta Ellie och hon somnade för inte så längesen och nu kan jag inte bestämma mig om jag orkar gå upp igen eller inte. Behöver faktiskt sova och jag kommer aldrig i säng såhär tidigt annars, så jag kanske ska passa på. Fast tvätten grämer mig. När ska jag hinna? Imån har jag fullt upp och på onsdag också. Och berget måste vara borta på onsdag! Hmmm. Ska fundera några minuter till och så får vi se om jag hinner somna innan jag bstämt mig. Troligen inte! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh då var ni nog på min avdelning idag på kommunen :) vem träffade ni?

Kram

2011-03-22 @ 20:41:50
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback