Lingon & Blåbär - partyt.

Det har varit en trevlig kväll! Jag fick tyvärr några återbud idag, men vi var iallafall 9 st som var med. Det fanns många fina kläder! För både barn och vuxna. Det verkar vara väldigt bra kvalité på kläderna! Sen är det lite dyrare, men eftersom kvalitén är så bra så väger det upp det ju! Men jag blev positivt överraskad att det fanns så mycket kläder! Och en bra baskollektion i fina färger!

Virginia (säljaren) hade med sig jättemycket kläder som man fick känna på och prova och sådär, så det var jättebra!

Jag hade kunnat köpa mängder med kläder, men plånboken tillåter ju inte riktigt det. Jag handlade iallafall för 650 kr till Ellie. Och så köpte mamma kläder till henne för 450 kr. Hon kommer bli så fin i sommar (om inte innan) lilla pluttan! :)

Jag har ju haft lite tankar på om jag ska börja sälja Lingon & Blåbär kläder. Nu blev jag faktiskt lite mer sugen.. Det finns ingen säljare här i Jönköping. Men frågan är hur bra det skulle gå.. Fast jag tror det är kläder som är hyfsat lätta att sälja eftersom det är så bra kvalité på dem, och det finns en superbra baskollektion. Många som pratar om Lingon & Blåbär säger att man kan ha kläderna väldigt länge och det tål att tvättas om och om igen. Bara man låter folk veta vad det är så kan det nog gå bra. Virginia (hon som har hand om det) har jag pratat med ganska många gånger. Vi hade kontakt redan för ett år sedan första gången. Hon vill gärna att jag ska börja sälja och tyckte att jag skulle passa bra som säljare. Vi får se, vi får se. 

Ett stort plus är att merparten av deras kollektioner är Öko-Tex certifierade enligt klass I, vilket garanterar att kläderna inte innehåller tillsatser som kan vara skadliga för vår hud och hälsa. 

Jag köpte iallafall bland annat dessa plagg. I storlek 80 som är 1-2 år, så Ellie kan använda dem länge!..

En pyjamas som var jättegosig 220:-


Vita leggings (3/4 ben) 165:-


Röda tights 180:-


Och så denna tshirten till Ellie valde jag som värdinnegåva. Pris 130:-




Sen köpte mamma detta till Ellie. Hon kommer vara så jäkla söt i det i sommar!






Här kommer några bilder från kvällen:


Källaren förvandlades till en klädbutik! :)


Mamma sitter och tittar i katalogen och ser superglad ut! :)


Det kändes och klämdes..




I denna korgen fick jag välja en värdinnegåva som tack för att jag hade partyt. Det blev en mössa till Ellie. Hon gillade den jättemycket och hade på sig den en stund när hon sprang runt med gåstolen här hemma innan hon skulle sova! :)


Ellie i sin söta nya mössa.


Massa gott fika som jag bjöd på.


Färska frallor som kom hela vägen från Tidaholm!


Massa gott pålägg!


Och så avslutade vi med snickerskaka. Eller de. Jag äter den inte, jag bara bakar den! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback