Jag och Ellie har bäddat om i vår säng med...

img_1492 (MMS)

Jag och Ellie har bäddat om i vår säng med de nya sängkläderna jag fick av mamma, pappa och Julia i födelsedagspresent! Och med vår säng menar jag min, kims och ellies eftersom ellie sover hos oss varje natt. Jag funderar varje kväll när hon har somnat på om jag ska lyfta över henne till sin säng, men jag tycker det är så mysigt att ha henne hos oss! Och hon sover bättre då! Nu sover hon 22-07 oftast och då ger jag henne lite välling och så somnar hon om och sover till ca 9. Såhär fint blev det i sovrummet! Och nästan lite hotellkänsla över det eftersom de är vita sängkläderna! Superskönt kvalité var det också! Här kommer vi sova gott i natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback