Jag har inte haft någon feber inatt. Så hi...

Jag har inte haft någon feber inatt. Så himla skönt! Jag har vaken frusit halvt ihjäl och hackat tänder sonen galning eller svettats så de runnit om mej och sängkläderna blivit dygnsura. Underbart! Däremot har jag vaknat kanske 15 gånger.. Men de gör inget. Jag känner mig iallafall piggare. Nu känns det som det bara gör skitont i halsen. Och utanpå halsen. Känns som hela halsen är ett stort blåmärke idag, och jag har svårt att svälja fortfarande och att vända huvudet åt sidorna.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du får snart krama henne också, jag tror jag kramade henne så det räcker för både dig och mig igår hehe. Åh hon var så pigg så man blev helt varm i hjärtat. Men snart Johanna, snart får du också, I promise! Kurera dig ordentligt nu bara så du blir piggelin snart :) KRAM

2011-03-17 @ 07:51:38
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej precis! Hon saknar alla sina vänner och längtar efter allihopa, hon får dessutom nog snart komma hem och då blir det ännu smidigare att hälsa på :) Hennes fina stora nalle hade bästa platsen på rummet iaf och hon är så glad för den! Skönt att du äter penicillin då brukar det ju gå fort tills man är helt pigg, härligt! Ta hand om dig :) KRAM

2011-03-17 @ 11:29:48
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Vad skönt att du inte haft nån feber i natt i allafall, och att du får vara lite barnledig och bara kurera dig, typiskt att de där karlarna ska bestämma sig för att vara hemma när man är på bättringsvägen och inte när de är som värst ;) Den metoden skulle man pröva när de är sjuka, sist var jag tvungen att hålla med om att han faktiskt "var dödssjuk" för att han ens skulle komma upp ur sängen, haha! Det är inte så jämnställt detdär ;)



Åh tack, ja det är ju en supersmart idé nu när de växer så fort, det blir ju en massa plats över dessutom som rymmer nuvarande strl :) Jag kan kika, det borde jag ha! Men om vi ses över en lunch (vi skulle kunna ta det här hemma?) så kan du titta, för de kläder som är i 92 är nog mindre än du tror :) Då kan man ju mäta istället. Och du behöver ju givetvis inte köpa dem, till Ellie ger jag mer än gärna bort lite kläder :) Det är bara skönt att bli av med, så är det ju roligt att hon ärver dem :)



Oj, det är mycket haha! Nejdå, men det är så mycket på olika ställen för tillfället =/ Men snart blir det bättre! Jag åker ju på en intensiv utb nu inatt (trollhättan, vad man nu gör där? ;) Jag måste i alla fall åka 03.14(!) här ifrån. Men Måndag kanske? Hur har ni det då? :)

Ser fram emot att träffa er!



Förresten, du får inte tro att viinte ville komma när du fyllde 25. Det ville vi verkligen. Men saken är den, att vi har ingen barnvakt, vi kan aldrig göra någonting ihop utan alltid på varsitt håll, så jäkla trist när det ändå finns personer runt omkring oss som borde vilja bara barnvakt!! :( Men vi kanske kan ta en tjejkväll ihop snart eller så? :)



Kramar!

2011-03-17 @ 11:31:17
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback