Jag har äntligen kommit på hur man får de ...

img_1636 (MMS)

Jag har äntligen kommit på hur man får de här fina stjärnljuset från våran maskroslampa. Har varit jätteirriterad för att jag inte fått nåt fint ljusmönster när man ser det överallt annars. Jag har haft fel glödlampa i. Kollade de på Ikea sist vi va där. Det måste vara en klar, genomskinlig lampa. Inte en frostad eller matt eller sån där energilampa som är krongelikrokig. Så nu har jag också ett härligt mönster från min lampa! Det var lite krångligt att byta lampan. Den hänger ju över trappan, så jag trodde inte jag skulle nå. Men det gjorde jag. När jag gick ut på kanten och höll mig i listen och stod på tårna och sträckte mig allt jag kunde. Fick nästan kramp i foten så som jag sträckte på mig! :) tur att det gick bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback