Fullt upp..

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Först väckte jag Ellie innan kl.9 och så åkte vi ner till öppna Förskolan där vi sjöng och busade lite med de andra barnen. Det var ganska många där idag faktiskt!

Sen åkte vi till Taberg och hämtade Pernillas bil och så åkte vi till Österängen och besiktigade den kl. 11.15. Sedan tillbaka till Taberg och bytta tillbaka till våran bil och sedan ut till mamma & Julia i Ekornahult. Där busade vi lite, åt middag på altanen (premiär för i år!) och sedan gick vi en promenad och så tog jag fyrhjulingen och hämtade lite ved till Mamma.

Sen åkte jag därifrån vid 17-tiden och lämnade Ellie hos Kim i Taberg och så hem och så hämtade Sara & Frida upp mig och så åkte vi på babykväll på babyproffsen.

Det går i ett! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback