Fullspäckad dag..

Idag har återigen varit en fullspäckad dag! Har inte varit hemma sedan i morse.

Vi har bl.a hunnit med att fika på jobbet. Födelsedagsfika. Jag blev bjuden på biskvier och så fick jag en supermegadunderfin blombukett! Vilka fina arbetskamrater jag har! :)



Sen efter det tillbringade jag & Ellie några timmar hemma hos Sara. Vi åt lunch och busade lite med Ellie och hade det trevligt. Jag försökte känna en spark på Saras mage och lyssna om jag hörde bebisen där inne, men jag varken kände eller hörde inget. :( Men jag pratade lite till den iallafall. Eller till henne där inne för jag tror det är en tjej! Jag pysslade även om Saras orkidéer lite. haha.. :)







Sen kom pernilla förbi på lite kaffe och fika. Och när hon åkte så åkte jag & Ellie också. Vi hämtade Pernillas barn på Råslätts Ip som hade åkt skridskor och sen begav vi oss till Taberg. Där sov Ellie i vagnen ganska länge medans vi hade bilinspektion och så körde vi in en bil till stan och sen tog vi de lugnt en stund. Lite senare kom Johnny och vi lagade pasta med baconsås och kollade på Jackass 3. Riktigt rolig faktiskt! Ganska så äcklig emellanåt, men ändå rolig. Sjuka människor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback