En trött liten tjej som inte vill sova. Ve...

img_1554 (MMS)

En trött liten tjej som inte vill sova. Vet inte om jag sagt det, men jämt när Ellie ska sova så vill hon pilla med sina små fingrar i munnen. Känna på läpparna och tänderna. Hon måste göra det, annars kan hon inte somna. Det kvittar om man håller för munnen eller kniper ihop med läpparna allt man kan, hon ska ändå försöka trycka in sina små fingrar. Idag blir de Kim som får offra sig. Likadant igår. Jag är jättedålig idag, så det är inte så bra om hon pillar i min mun. Jag har haft feber till och från hela dagen och svinont i halsen och allmänt seg och slut. Kim var hemma och hämtade Ellie vid 14, sen har hon varit hos sin farmor. Jag har bara sovit. Precis hela dagen. Jag gick upp vid 20.30 och gjorde en kraftansträngning och bytte i sängen och tog en dusch. Det var verkligen behövligt, för sängkläderna var helt dygnsura! Jag ska till vårdcentralen imånbitti och kolla så jag inte har halsfluss. Fast hoppas det är det så jag kan få penicillin.. Nu kom Kim och Ellie hem. De har varit i Taberg och kollat på hockeyn. HV71 åkte ur serien. Jävla skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback