Efter vi varit ute och fiskat igår så åkte...

img_1544 (MMS)

Efter vi varit ute och fiskat igår så åkte vi hem till mamma och pappa och vilade lite. Mamma hade haft en köttgryta på spisen hela dagen som vi åt till middag. Det var supergott! Sen bastade och bubbelbadade barnen och de flesta karlarna. Vi åkte hem vid 17-tiden för vi skulle iväg till Micke och Petra på melodifestivalfest. Ellie hade nästan 40 graders feber så hon var inte så pigg, så hon och Kim åkte hem strax innan 22. Jag stannade kvar och dansade och tjötade och hade skitkul. Klockan var nog nästan 3 innan jag var hemma. Det var en jättetrevlig fest iallafall! :) däremot dagen idag har inte varit så trevlig! Men jag har fått sova mycket och Kim hämtade pizza innan som vi åt. Det var supergott! Hade inte äti på 24 immar så det var behövligt! Jag åt halva pizzan till middag och halva till kvällsmat! :) sen åkte Kim och Ellie iväg en sväng och kollade på fotboll och jag vilade i soffan. När de kom hem spenderades resten av dagen och kvällen också i soffan. Härligt! En riktig slapparsöndag! Ellie har fortfarande väldigt hög feber, trots Alvedon, och har haft hela natten och hela dagen. Så hon är lite gnällig och väldigt trött och gosig. Mysigt, men väldigt jobbigt.. Hoppas den har försvunnit imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback