Det har varit något fel på mig idag! Eller...

img_1810 (MMS)

Det har varit något fel på mig idag! Eller ända sen igår egentligen. Det började med att jag fick tillbaka mitt onda i magen och upp i bröstet, typ mellan revbenen. (Det som jag var på akuten för i söndags) Det kom redan igår, och så har jag haft ont hela natten. Har knappt kunnat sova alls, och det har gjort ont hela dagen idag. Trots att jag äter både allergitabletter och kortisontabletter. Jättemärkligt. Det känns inte som en allergi, utan mer som något magrelaterat problem. Undra om det kan va lite magkatarr?! Läkaren nämnde ju de.. Men, då till det konstiga. Hela dagen idag har jag varit sugen på massa onyttigt! Helt sjukt! Och jag har ätit massa onyttigt också! Jag har bara tryckt i mig massa onyttiga, sockriga, kryddiga, fettiga, salta saker. Till frukost på babysången åt jag kladdkaka med grädde. Sen efter åt jag lunch hos Sara, snabbmakaroner och stekt falukorv. Sen åkte jag och Sara och köpte glass med topping på Manges Café. Sen köpte jag pommes och vitlöksdip och bigmacdip på McD. Sen åt jag en bulle och drack kaffe hos Petra. Sen hemma gjorde vi varma mackor med skinka, ananas, tomat och massa ost. Sen efter det avslutade jag dagen med jordgubbar & mjölk.. Och det borde väl göra det onda värre? Det var tvärtom! Det har klivit bättre nu ikväll. Nu känner jag knappt av det alls.. Det onda kanske fick en fettchock och försvann?! :) Hopas hoppas jag kan sova ordentligt inatt! Men.. Är det inte det ena så är det väl det andra. Då syftar jag på Ellie. Hon höll mig vaken inatt med gallskrik och sovvägran. Men hon var nog lite övertrött.. Hoppas hon sover gott inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback