De här två dockorna har Ellie fått av Tesa...

img_1496 (MMS)

De här två dockorna har Ellie fått av Tesan. Gullan & Vallmo Det är två av alla leksaker hon fått av henne, hon har mängder. Hon tycker om dem jättemycket! :) I morse hade jag ett missat samtal från dolt nummer. (Hade mobilen på ljudlös.) Jag gissade att det var Tesan, eftersom hon ringde från dolt nummer igår. Förresten, Igår när jag pratade med Tesan sa hon även att hon inte kom ihåg mitt nummer. Det var därför hon inte hade ringt tidigare. Jessica hade hjälpt henne leta fram mitt nummer så hon kunde ringa.. Härligt att höra! :) Jag va lite sur över att jag inte hade svarat i morse och hoppades hela dagen på att det skulle ringa igen. Det ringde inte på hela dagen. Däremot ringde det nu ikväll. Vid 22-tiden, dolt nummer. Jag visste vad jag skulle höra när jag svarade! "Hej. Det är jag." sa Tesan i andra änden. Så underbart! Vi tjötade på om allt möjligt! Hon lät precis som hon brukar i rösten. Glad och full av energi. Hon var uttråkad och hade inget att göra och kunde inte sova och hon ville åka hem! Haha. Så typiskt henne! :) Förstår att det inte är roligt att ligga där i en säng hela dagarna och inte göra så mycket. Hon sa många gånger att hon saknar mig och jag sa att jag saknar henne supermycket! Det gör så ont att jag inte kan hälsa på henne! Hon ville att jag skulle komma till henne. Jag sa att jag kanske kunde klä ut mig till sjuksköterska och smita in. Jag har ju maskeradkläder jag kan använda. Men vi kom fram till att det nog inte skulle funka! Haha. :) Jag skulle pussa Ellie från henne, och det har jag gjort! Jag sa till Tesan att hon fick ringa precis när hon ville om  hon hade tråkigt. Får se när det blir nästa gång. Känner jag henne rätt så blir det nog ganska snart igen! :) Goa glada söta underbara Tesan. Jag är så stolt över att du är min vän! Du är så otroligt stark som har fixat detta. Det är en ganska lång väg kvar, men du vet att jag finns här alltid! Jag älskar dig darling!


Kommentarer
Postat av: angelica

Vad härligt att hon är så pigg! Jag grät en skvätt när jag läste ditt inlägg nu. Så underbart!



Hälsa henne så gott från mig, Jimmy och Molly nästa gång hon ringer <3

2011-03-14 @ 09:57:27
URL: http://angelicaviklund.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, det är helt otroligt. Så underbart! <3 Jag lovar att jag ska hälsa från er! Hon kanske ringer dig snart också, för hon var väldigt rastlös! :) Våran fina fina Tesan! <3

2011-03-14 @ 10:31:09
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Anthonyline

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-13 @ 12:34:44
URL: http://anthonyline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback